Zaplava e-mailu pro user unknown

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Říjen 20 10:08:20 CEST 2004

Kateřina Bubeníčková wrote:

> Je mozne zakazat double-bounce pro neznameho uzivatele? To jsem v
> manualu nenasla (nebo nepochopila) a moc by se mi to hodilo.

Pro neexistujiciho uzivatele je nejlepsi mail vubec neprijmout (na
urovni SMTP) a starost o bounce prenechat tomu, kdo se ten mail pokousel
dorucit.

Pokud to z nejakych duvodu neni realizovatelne, pak ano, prijde-li mail
pro neexistujiciho uzivatele, ktery ma na obalce nefunkcni zpatecni
adresu, nebo co hur, na tu adresu se bounce odeslat podari, ale nejaky
hyperinteligentni MTA to bounce zpatky, nehrozi zadne zvlastni riziko,
budete-li to ignorovat.

-- Honza Houstek