ssh -R NEinteraktivne (bez hesla a Y/N otazky)

AntiTrust antitrust na centrum.sk
Středa Říjen 20 11:39:18 CEST 2004

DD.

Kolega z prace ma doma internet u obyvackoveho poskytovatela. Ma
neverejnu IP, je za 2mi (3mi?) NAT.

Z domu do prace(dynIP, ale nie je problem vdaka dydns) sa vie ssh bez
problemov .
Z prace domov sa vie takto:
jeho dcera napise (opise z papierika - vycvicena opica):
ssh -C -R 11111:localhost:22 otec na firma
kolega (otec) napise:
ssh -p 11111 dcera na localhost

PROBLEM - ak nie je dcera doma, alebo spravi preklep ...

1. Ako sa da "napisat"
ssh -C -R 11111:localhost:22 otec na firma
bez toho, aby to pytalo obcas yes/no ?
1B. bez toho, aby bolo pozadovane heslo ?

2. crontab
Ak mame urobeny bod 2 - spravime crontab - ale ako osetrime:
if spojenie-uz-existuje-a-este-nespadlo then quit; else reconnect ?

Dakujem pekne

AT

Zase som slubil pomoc prv, ako som si uvedomil, ze to neviem, na druhej
strane, je to dobry kolega a ja sa cosi priucim :) a spropagujem Linux -
"ide spavit aj toto" ;)

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32