K3B a RW

mrakoplas dunaj_stefan na post.cz
Čtvrtek Říjen 21 10:56:09 CEST 2004

Rad budu vedet kde je ve mne chyba...vcera jsem pri tom absintu nasel hned
nekolik :)

ale tady je vycet cdromek:
Aopen 52X32X52
Sony 52X16X52
Toshiba DVD combo

media:
Verbatin 16x a 24x RW
Imation 16X RW

K3b 0.11.11, KDE 3.2.3, Slackware 10

(blb postup) :
otevru K3b, new data cd project, nahazim tam data, zmacnu tlacitko burn,
vse v pohode vypali, zadna chybka...
Zacnu kopirovat z toho CD nejaky vecicky (..naposled se mi to stalo s celou
diskografii Portishead),prekopiruje tak 3 nebo az 2 prvni polozky a
zahlaseno chybny sektor a zacne se prezkakovat .. :( strukturou cd se mohu
pohybovat v poho....

PS: doufal jsem ze jsem zchopen vypalit alespon CD :)

Mno jinak neblafuji ale mozna se mylim....rad objevuji chyby a resim je...
mozna jedina chyba jsem ja a mel bych byt vaporizovan.....
jinak diky alespon za tuto odezvu .... ten problemek se mi zda velmi vtipny,
takze jsem ani nedoufal...