K3B a RW

AntiTrust antitrust na centrum.sk
Středa Říjen 20 13:10:48 CEST 2004

mrakoplas wrote:

> hum jak jsem psal...zkousel jsem i jine mechaniky...ted mi psal kamos z
> Olomouce ze ma ten samy problem...viva je nas vicero

1. urcite reportovat BUG aj na k3b-bugs aj na cdrecord-bugs (aj by som v
tomto pripade to urcite zduploval)

2. Vyskusat "uplne inu" mechaniku - pises, ze si skusal viac - ale nie
tie iste?
Nie tie iste OEM? (napr. LiteOn a teac s OEM liteon?)

3. Napisat tu aj do bugreports:
* zoznam vsetkych mechanik, ktore nesli
* zoznam vs. medii, kt. nesli
* pri akych rychlostiach
* v akych strojoch (dufam, ze si to skusal aj system: uplne iny PC, ta
ista mechanika, to iste medium)
* presny postup (blbeckovsky opis) kde a ako kliknes
* presnejsie hlasky pri chybach - resp. "pozorovania"
* distro - napr. FC 2 RC4 release 2004.bla...
* nemate s kamosom "rovnaky zdroj"? - vadne instalacne CD?
* neskusas palit .iso, kt. je corrupted?
* nemas v nejakom .conf .rc a pod. nastavene rozne safe ochrany,
emulacie ...
* vyskusaj to v W98+Nero 5.5 a WXP + Nero 6.6 - totozny HW, PC,
mechanika, CD-RW medium

Inak - tiez su to veci, kt. sa mi nexce robit, ale u mna je jedina
moznost (zatial) prispiet iba takto, tak sa k tomu nedobrovolne dokopem :)

Predpokladam, ze:
mas najnovsi firmware
updates na cele! distro z netu (aktualne)
vypnuty prip. avir
"ziadne" procesy pri napalovani 9nemalo by to vadit, ale testovacie ucely)
nemylis sa ;)
neblafujes :) :)

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32