Linux na Dellu

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Středa Říjen 20 14:01:45 CEST 2004

Vlada Macek wrote:
> Zdar,
>
> chystame se upgradovat serveriste a zvazujeme nakup nekolika Dell
> serveru PowerEdge. Chtel bych se zeptat tech, kteri spravuji nejaky Dell
> Ma smysl nabizena externi NIC Intel Pro 100S nebo staci ten onboard
> ("Intel Gigabit")? Mame stovkovou sit.

Tu jsem jeste nezkousel, ale myslim, ze by Gb nemel byt problem.
Posledni kousky od Dellu jsem jeste nemel v ruce, ale drivejsi
mi slapaly bez problemu.

> Jadra na debianu si budu kompilovat nacisto, takze predpokladam, ze si
> po vyzkouseni vyberu bud e100 nebo eepro100. Na tema ktery vybrat
> ovladac z techto dvou tu byla nedavno debata. Poslape aspon jeden z nich?

Vyzkouset, ktery bude lepsi, jednou dela problem jeden, podruhe druhy :-)

> Harddisky jsou u Dellu vcelku drahy, zkouseli jste nekdo u nich objednat
> server bez disku a vlozit pak do masiny bezny 80tizilovy IDE kabely a
> disky koupene za "obvyklou" cenu jinde? Pochybuju totiz, ze disky
> dodavane Dellem budou nejak mohutne kvalitnejsi nez bezne IDE disky.

Doplnoval jsem IDE i SCSI disky a jak se dalo ocekavat, vse bez problemu.
Dokonce i pameti, ale nedavno tu probehla nejaka informace,
ze u soucasnych verzi to s pametma neni az tak jednochuche.
(pred 2 lety jsem tam supnul prvni regECC pamet co mi prisla pod ruku,
a do dnes ten server vali bez problemu).

Ale zkusenosti mohou byt ruzne, takze bych to nebral jako bernou minci.

Roman DAVID