Linux na Dellu

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Středa Říjen 20 14:29:24 CEST 2004

> Doplnoval jsem IDE i SCSI disky a jak se dalo ocekavat, vse bez problemu.
> Dokonce i pameti, ale nedavno tu probehla nejaka informace,
> ze u soucasnych verzi to s pametma neni az tak jednochuche.
> (pred 2 lety jsem tam supnul prvni regECC pamet co mi prisla pod ruku,
> a do dnes ten server vali bez problemu).

  ja jsem posledne narazil u Dellu (pravda ne u serveru, ale u desktopu
Dimension 933r) na problem se zdrojem. Ten zdroj co tam je sice vypada
jako ATX a vsechny konektory az na jede pasuji, ale zapojeni maji jine.
Tj. nekompatibilni. Nakonec jsem radeji prohodil nefunkcni vetrak, nez
abych kupoval novy original zdroj.

Honza