Asus M6N - problém s ACPI (DSDT)

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Středa Říjen 20 19:15:00 CEST 2004

Dne úterý 19 říjen 2004 20:45 Dracula007 napsal(a):
> Ahoj,
>
>   pokračuji  v  rozbíhání  Linuxu na notebooku Asus M6842Ne, a narazil
>   jsem  na  problém  s  ACPI  -  ať delám co dělám nemohu zjistit stav
>   baterie.  Podpora  v  jádře  je (modul "battery" je načten) a nějaké
>   informace zjistím, viz.

Ja mam podobny problem s notebookem Compaq Evo N600c, kde pokud mam zapnute
ACPI, nerozebehne se mi vetracek na procesoru (bug v ACPI biosu). Proto
system provozuju s acpi=off a stav paterie ctu pomoci cat

/proc/apm | awk '{print $7}'

--
Stanislav Petr
senior programmer