Re[2]: Asus M6N - problém s ACPI (DSDT)

Tomáš Vondra vondra na karneval.cz
Středa Říjen 20 21:49:12 CEST 2004

Nevim  co  presne  mate  na mysli ACPI biosem, ale pokud mate na mysli
DSDT tak se zkuste na webu podivat jestli ho pro vas notebook uz nekdo
neopravil, potom se mrknete sem

http://gaugusch.at/kernel.shtml

a  treba  vam  to  pomuze. Me se to pres opravene DSDT zatim rozebehat
nepovedlo (notebook se mi z nejakeho duvodu v zaveru bootu vypne), ale
mam  jeden  brutalni  patch  ktery  uplne  obchazi  DSDT  se kterym to
funguje. Nevim ale jestli by fungoval i vam.

Behem  tohoto/pristiho tydne snad sesmolim a zverejnim postup jak jsem
to vsechno dal dohromady a potom to dam k dispozici.

T.V.