Wine - maxima možného?

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Říjen 21 17:09:57 CEST 2004

Dobrý den!

Pokoušel jsem se přes Wine rozhchodit jedno OCRko pro win (Konkrétně jde o
FineReader 4.0), ale nedaří se, vyhodí úvodní obrázek a po chvilce zůstane
viset bez odezvy.

Konkrétně používám Wine verze 20040213.
winesetup našel windowsí oddíl (98 SE) a předpokládám, že si z něj natáhl
knihovny.

Jde mi jenom o to, jestli jsem pro rozchození udělal všechno, nebo by mohlo
ještě pomoci něco dalšího.  (Třeba překopírovat zmíněný program do linuxového
oddílu s patřičnými právy, aby do něj wine mohlo zapisovat, nebo
do /home/user/.wine/fake_windows/ ještě přidat (nakopírovat?) nějaké další
komponenty originálních Winů?

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Dříve byl nástroj prodloužením paže, s mechanizací se stala paže prodloužením
nástroje.
                                                   Georges Braque