dhcp server a prirazeni verejne adresy X.X.X.X/32 v soukrome siti

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Říjen 22 09:00:11 CEST 2004

Petr Koval wrote:

>neni problem
>ale nejak nechapu prideleni adresy s maskou /32
>
>ve skutecnosti neni taky problem pokud existuje jina ip
>ktera by se nachazela v ethernet subnetu
>a tato byla pouzita pro transport takove /32 adresy
>
>jeli ale pouze /32 adresa jak to ma prosimte routovat?
>
>i point to point spojeni potrebuje jineho spojeni pro prenos

Bylo to diskutovano v threadu "verejne IP do soukrome site - pres vice
routeru",
kde shrnul pan Kaminsky moznosti pro routovani verejne IP soukromym
sektorem:

>Ani jednu verejnou by nespotrebovalo, pokud napr. klientum umite nastavit
>masku 255.255.255.255 a nebo sice jinou masku, ale jako default gw
>mohou mit neco, co je z jine site a nebo to umi aspon dve adresy
>na rozhrani. Coz by mely snad splnovat w2000. Horsi to je s nekterymi
>sitovymi tiskarnami. Linux je uplne bez problemu.

Tj. routy na dane hosty budou pridany rucne.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090711
tel (mobil):    775046246