Poskozený disk

trnkar2.ete na mail.cez.cz trnkar2.ete na mail.cez.cz
Pátek Říjen 22 22:24:03 CEST 2004

On Thu, Oct 21, 2004 at 03:56:09PM +0200, trnkar2.ete na mail.cez.cz wrote:
>0. skontroluj kable
jsou v porádku

>1. cez smartctl ci ako sa to teraz vola vypisat aktualny stav
>2. (uz bolo povedane) utilitu od vyrobcu, odporucam stiahnut
>http://ubcd.sourceforge.net/
>lebo to ma vlastne vsetky utility v sebe a nemusis si trhat vlasy ze
nemas ako
>vyrobit bootovaciu disketu dosu alebo to co ponuka na download vyrobca
ide
>rozpakovat len pod windowsom :-).

Nakonec jsem prez rescue rezim pripojil zbyle dva neposkozene oddíly a
prez noc zazálohoval na jiný disk ( ve finále to nebylo vubec treba).
Poskozený oddíl jsem v fdisku smazal a vytvoril nový. Naformátoval a
nakonec jsem disk nechal zkontrolovat utilitkou od WD - disk bez jediné
chybicky. Ted jiz na tom oddíle hnízdí opet systém obnovený ze zálohy a
zdá se, ze je vse ok. Akorát by me zajímalo co se tam událo. Bohuzel do
logu puvodního systému jsem se nedostal. S pozdravem RT

>S pozdravom,

>Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103,
+436505122023

--
                   Press every key to continue.