Poskozený disk

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 22 23:58:30 CEST 2004

Dne pátek, 22. října 2004 22:24 jste napsal(a):
> Nakonec jsem prez rescue rezim pripojil zbyle dva neposkozene oddíly a
> prez noc zazálohoval na jiný disk ( ve finále to nebylo vubec treba).
> Poskozený oddíl jsem v fdisku smazal a vytvoril nový. Naformátoval a
> nakonec jsem disk nechal zkontrolovat utilitkou od WD - disk bez jediné

utilitka jen realokovala vadne sektory. Treba takove connery to delaly
automaticky a hlavne vcas ;-)

> chybicky. Ted jiz na tom oddíle hnízdí opet systém obnovený ze zálohy a

jestlize jsou nacate plotny, chyby se budou mnozit. Ten disk je zraly do
srotu.

> zdá se, ze je vse ok. Akorát by me zajímalo co se tam událo. Bohuzel do
> logu puvodního systému jsem se nedostal. S pozdravem RT

mozna kdybyste tu partisnu pouze znova vytvoril, ale neformatoval, k datum
byste se dostal. Ikdyz i to zformatovani nemusi nutne vzdy znamenat ztratu
dat.

--

                        Jaroslav Lukesh