Kvalita disku Was: Poskozený disk

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Sobota Říjen 23 13:15:48 CEST 2004

Dobry den,
zajimalo by mne jake mate zkusenosti s kvalitou dnesnich IDE disku.

Moje zkusenosti jsou nasledujici:

Pokud se jedna o IDE 3,5", tak mi za posledni 4 roky neodesel ani jeden!
(Kdyz nepocitam jeden se kterym jsem upadl na zem)
Mam 2x Maxtor 80GB, 1x Seagate 40GB, 1x Hitachi 160 GB, 2x Seagate 80 GB
a 1x Seagate 3,2 GB :)
Pokud si dobre pomatuji, tak posledni disk, ktery mi odesel sam od sebe
byl kdysi WD 850 MB. Jinak vsechny fungovaly az do prodeje.

Pokud jde o 2,5" tak mi odesly tri ze sesti.
Odesly: 2x Hitachi 40GB (po dvou dnech) a 1x Hitachi 20GB (4200ot.)
(cca. po dvou mesicich)
Funguji: Toshiba 40 GB a Samsung 60 GB

Upozornuji ze se k diskum chovam s nalezitou uctou, ale toci se temer
porad.

--
Pavel Benisek