Re: Kvalita disku Was: Poskozený disk

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Říjen 23 15:21:13 CEST 2004

> zajimalo by mne jake mate zkusenosti s kvalitou dnesnich IDE disku.

Je pravda, ze nakupuji porad u stejneho velkoobchodu, ale z 50 disku Seagate
jsem reklamoval 2. Jeden byl hlucny (cirkularka) a vymenili mi ho ten samy
den, druhy odesel po 2.5 letech provozu na bad bloky. Mel 3 letou zaruku,
takze taky pohoda.
Na druhou stranu kdykoliv jsem koupil WD, Samsung nebo Maxtor, byly s nim
potize nejpozdeji do roka. Nejvetsi "legrace" byla s WD 200GB, ktery se
odporoucel tak, ze se ani neroztocil, jen klepal, 8 dnu pred koncem 2 lete
zaruky. To byla honicka, protoze zakaznik byl 300 kkm ode me a ruchlost
Ceske posty je verejne znama ;-)
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz