linux minidistribucia

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Neděle Říjen 24 18:07:37 CEST 2004

On Sun, Oct 24, 2004 at 03:18:08PM +0200, Lubos Chovan wrote:
> Zdravim
> Mam takyto problem:
> Mam coyotelinux - jedno disketova distribucia ktora bootuje z diskety.
> Potreboval by som preniest obsah diskety na disk a bootovat odtial.
> Subory som preniesol na disk sposobom:
> dd if=/dev/fd0 of=/dev/hda4
>
> a pridal som zaznam do /etc/lilo.conf
> other=/dev/hda4
> label=Router
>
> a zapisal nove nastania pomocou lilo.
> ked sa vsak snazim nabootovat tuto minidistribuciu vypise mi error: Boot
> failed

> [...]

Prvy odhad je, ze loader na tej diskete sa nedostane k jadru alebo
ramdisku, pretoze predpoklada, ze vsetko ma na prvej disketovaj
mechanike.

Po zbeznom pozreti na coyotelinux je odhad spravny.
Pouziva sa tam na zavedenie jadra (a ramdisku) syslinux,
takze disketu alebo image diskety primountovat, subor s jadrom a
ramdiskom niekam skopirovat (/boot alebo /coyotelinux apod)
lilo.conf upravid podla floppy/syslinux.cfg .

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;