linux minidistribucia

Tibor Zenis zenis na fmph.uniba.sk
Pondělí Říjen 25 08:24:41 CEST 2004

On Sun, Oct 24, 2004 at 06:07:37PM +0200, Tibor Zenis wrote:
> [...]

Trochu som sa nad tym zamyslel, problem pri bootovani z hda4 moze byt v
tom, ze dos hlada zaciatok partition pomocou CHS, a vtomto pripade ma
byt oznacena ako FAT12. Myslim, ze nema zmysel hladat problem bootovania
dosu z hda4, DOS a syslinux sa da obist lilom, ako som pisel vcera.

	Tibor

--
; Tibor Zenis               ;