nefunguje wifi (ipw2200)

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Neděle Říjen 24 22:17:08 CEST 2004

Zatim jsem to sice nerozchazel ale mam v notebooku to same nebo velice
podobne  (stejny  ovladac)  -  je  binarni, takze se problemy asi daji
cekat.  Navic  jsem byl upozornen ze si prilis nerozumi s jadrem pokud
nema 16k stack (klasicka velikost stacku je tusim 4k nebo snad 8k).

Ale  je  mozne  ze  u  Mandraku  je  to nejak osetrene - kazdopadne se
podivejte  na  stranky  toho ovladace na sourceforgi, videl jsem tam i
podrobny navod jak to rozchodit.

T.V.