nefunguje wifi (ipw2200)

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 25 02:18:08 CEST 2004

On Sun, 24 Oct 2004, Dracula007 wrote:

> Zatim jsem to sice nerozchazel ale mam v notebooku to same nebo velice
> podobne (stejny ovladac) - je binarni, takze se problemy asi daji cekat.
> Navic jsem byl upozornen ze si prilis nerozumi s jadrem pokud nema 16k
> stack (klasicka velikost stacku je tusim 4k nebo snad 8k).

Pomineme-li fakt, ze libovolny ovladac je ve sve podstate binarni, tak mi
nejak neni jasne, o jakem ovladaci hovorite. Osobne znam jen dva zpusoby,
jak centrinovske WiFi rozchodit

* open-source driver z http://ipw2?00.sourceforge.net
* wrapper kolem Windowsiho driveru

Co se tyka tech SF projektu, tak to jsou komunitni projekty, na ktere
Intel priradil jednoho sveho vyvojare (coz vypada jako docela slibny
model). Udajne ty ovladace ale stale nejsou v produkcnim stadiu a
postradaji podporu rady funkci. Mate s nimi nekdo osobni zkusenost?

-- Honza Houstek