openssh jako knihovna

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Neděle Říjen 24 22:33:41 CEST 2004

Zdravim,

   mam  dotaz na ucastniky konference kteri programuji - pouziva nekdo
   z  vas  ve svem projektu nejakou Linuxovou knihovnu na implementaci
   komunikace pres SSH/SCP/SFTP?

   Chci  zkusit napsat nejaky frontend pro Linux (neco jako WinSCP), a
   do zacatku potrebuji neco jednodussiho (nemusi to mit vsechna mozna
   nastaveni ani to nemusi implementovat vsechny ty protokoly).

   Koukal  jsem  na  OpenSSH  (coz pouzivam jako uzivatel a admin) a i
   kdyz  asi  nic  lepsiho  neni  tak v tom trochu plavu. Nedari se mi
   zjistit   ktere   soubory  vlastne  potrebuji,  jak  konkretne  mam
   navazovat  spojeni  apod.  Jasne  -  v tech zdrojacich urcite tohle
   vsechno je, ale nejak se v nich ztracim a zadne zakladni "howto" ke
   knihovne jsem nenasel.

   Cili  shrnuti  - nevite o nejake "simple" knihovna na ssh/scp/sftp,
   ke ktere by bylo nejake zakladni strucne "howto"?

   T.V.