Linux na Dellu

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Pondělí Říjen 25 12:03:52 CEST 2004

Vlada Macek wrote:
> http://commerce.euro.dell.com/dellstore/default.asp?c=565&l=cs&m=csk&s=czbsd&sbc=czbsdpedge&store=czbsd&v=d
> Klik na "PowerEdge 1600SC - IDE disky"
Mame, pouzivame, funguje.

> Ma smysl nabizena externi NIC Intel Pro 100S nebo staci ten onboard
> ("Intel Gigabit")? Mame stovkovou sit.
Pouzivame rozhrani co je na desce s ovladacem e1000.

> Harddisky jsou u Dellu vcelku drahy, zkouseli jste nekdo u nich objednat
> server bez disku a vlozit pak do masiny bezny 80tizilovy IDE kabely a
> disky koupene za "obvyklou" cenu jinde? Pochybuju totiz, ze disky
> dodavane Dellem budou nejak mohutne kvalitnejsi nez bezne IDE disky.
> Pokud ano, ve ktere fazi jste narazili?
Disky od Dellu maji "Next Bussiness Day Support" (alespon u nas).
Jakekoli jine tam funguji take (CERC) bez problemu. Neprijemne mne
prekvapil vykon RAID5 na radici CERC/Megaraid ale na to jste se neptal a
  nema na to vliv typ pouzitych disku ale sam radic ktery je (Cost
Effective).