Linux na Dellu

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek na upce.cz
Středa Říjen 20 15:38:15 CEST 2004

Dne 20.10.2004 13:18, Vlada Macek napsal:

> Klik na "PowerEdge 1600SC - IDE disky"

Nekolik Dellu mame - zadny problem - RedHat 7.3, Fedora 1 a 2, CentOS
3.3, RH Ent. Linux

> Ma smysl nabizena externi NIC Intel Pro 100S nebo staci ten onboard
> ("Intel Gigabit")? Mame stovkovou sit.

Na gigabitu jede i ta integrovana - tg3

> Jadra na debianu si budu kompilovat nacisto, takze predpokladam, ze si
> po vyzkouseni vyberu bud e100 nebo eepro100. Na tema ktery vybrat
> ovladac z techto dvou tu byla nedavno debata. Poslape aspon jeden z nich?

> Harddisky jsou u Dellu vcelku drahy, zkouseli jste nekdo u nich objednat
> server bez disku a vlozit pak do masiny bezny 80tizilovy IDE kabely a
> disky koupene za "obvyklou" cenu jinde? Pochybuju totiz, ze disky
> dodavane Dellem budou nejak mohutne kvalitnejsi nez bezne IDE disky.
> Pokud ano, ve ktere fazi jste narazili?

Delali jsme, jen na ne neni zaruka, ale zaruka na veci od Dellu je zachovana

> Kdyz uz jsme u toho, jaky doporucujete druh podpory u Dellu?

Mame 4+4 (do 4 hodin prijezd technika, do dalsich 4 hodin opraveno) - a
tato "hruza" je se slevou ;)

> Tak mi prosim napiste, kde si mam prestat vymyslet a jakym smerem se
> dat. :-)

V kazdem pripade oslovit oprimo obchodnika a s nim projednat podminky -
ceny na WWW jsou maximalni, lze ziskat zajimave slevy ;)

--
Vaclav Dusek