Problem pri suspendu v nekterych okennich manazerech

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 25 15:12:35 CEST 2004

> Tyhle symptomy pripominaji situaci, kdyz nejaky proces sedici na /dev/apm
> neodpovi (ani kladne, ani zaporne) na zadost o suspend. Napr. se to stava,
> kdyz se zasekne skript spousteny z apmd.

Toto mi na tom bezi:
$ ps aux | grep apm
root         6  0.0  0.0     0    0 ?        SW   14:31   0:00 [kapmd]
root      1934  0.0  0.0  2664  460 ?        S    14:35   0:00
/usr/sbin/apmd -p 10 -w 5 -W -P /etc/sysconfig/apm-scripts/apmscript

apmscript je trochu delsi, muzu zaslat. Ale zajimave je, ze kdyz je to
jen v textovem rezimu, v X, X+KDE, tak je to vzdy OK. Ve WMakeru a
FluxBoxu se to zasekne vzdycky (v pripade zajmu muzu vyzkouset i
ostatni, mam tu jeste Gnome, TWM a XFce). Ted jsem prisel na dalsi vec.
Reaguje to na jedinou vec: Ctrl+Alt+Del -> pak se dokonci suspend,
zhasne lampa, vypne se disk a zacne blikat mesicek. Po Fn+F4 se probudi
a zacne se ukoncovat+restartovat.

> Blika pri tom mesicek? (Predpokladam, ze je i na R51.)
> Kdyz jste behem pripojovani na sit, da se na pocitac pingnout?
> Co je v logu?

Neblika, zacne az po vyse uvedenem (Ctrl+Alt+Del)

Diky, Zdenek