Problem pri suspendu v nekterych okennich manazerech

Pondělí Říjen 25 16:03:13 CEST 2004

On Mon, 25 Oct 2004, Zdenek Zikan wrote:

> Ted jsem prisel na dalsi vec.  Reaguje to na jedinou vec: Ctrl+Alt+Del
> -> pak se dokonci suspend, zhasne lampa, vypne se disk a zacne blikat
> mesicek. Po Fn+F4 se probudi a zacne se ukoncovat+restartovat.

Ha! Takze to pravdepodobne visi na nejakem procesu, dost mozna apmscriptu.
Ctrl+Alt+Del ten proces zabije, a tudiz se suspend dokonci.
Jeste jednou zopakuji dve otazky z minula:

Kdyz jste behem suspendovani pripojen na sit, da se na pocitac pingnout?
[Nova doplnujici otazka: jestli lze pingnout, lze se vzdalene prihlasit
 a udelat ps?]

Co je v logu?

A ted jeden vystrel do tmy: nemate nahodou zapnute zamykani screensaveru
pri suspendu?