openssh jako knihovna

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Úterý Říjen 26 00:06:56 CEST 2004

Díky,  tušil  jsem  že to takhle asi dopadne. Bohužel poslední cca dva
roky  jsem  dělal  v  podstatě  jenom vývoj pro web, takže jsem trochu
"zdegeneroval"  co  se C/C++ a klasického programování týká, a spousta
věcí  kdysi běných mi tak nějak "nejde". Holt se do toho budu muset na
nějakou dobu ponořit a třeba to k něčemu bude ...

díky
T.V.