Problem pri suspendu v nekterych okennich manazerech

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Úterý Říjen 26 02:29:14 CEST 2004

R51  nemam  a  nevim  ani  jak vyresit ten konkretni problem, ale jako
prvni  bych  asi  zkusil  rozchodit  to ACPI, dobra vychozi stranka je
napriklad

         http://tuxmobil.org/ibm.html

kde  jsou dokonce informace o dvou rozchozenych R51 (ale nevim do jake
miry). Je ale vazne zvlastni ze KDE/Gnome apod. funguje ale winowmaker
a fluxbox nikoliv - osobne bych cekal bud "vsechno nebo nic".

T.V.