Problem pri suspendu v nekterych okennich manazerech

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Říjen 25 10:31:22 CEST 2004

Zdenek Zikan <xzikan na fi.muni.cz> wrote:
> Mam IBM R51, Fedora Core 2, jadro 2.6.5.-1.358 z Fedory. Pokud jsem
> treba v KDE, nebo pri logovani a vyberu okenniho manazeru (?kdm/gdm,
> neco z toho, nevim?) a dam notebook do usporneho rezimu (zavru kryt,
> Fn+F4, apm --suspend), tak je vse OK a dokonce se i probudi. Pokud toto
> udelam v WindowMakeru nebo FluxBoxu, tak obrazovka zcerna (lampa se
> nevypne), disk se toci dal a takhle to zustane. Nereaguje na nic, krobe
> tvrdeho resetu.
> Bootuje se to s acpi=off apm=on (acpi se mi rozchodit nepovedlo).

Mne se podarilo problemy s probouzenim notebooku (Dell Latitude + FC2)
odstranit odstranovanim modulu pro USB (rmmod uhci_hcd pred uspanim,
modprobe uhci_hcd po probuzeni). Ale tohle muze byt uplne neco jineho...

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
   Department of Applied Informatics, Technical University of Liberec