"Almost complete" instalace suse

jozka na razdva.cz jozka na razdva.cz
Úterý Říjen 26 19:57:29 CEST 2004

Dobry den

chci si nainstalovat suse 9.1 a protoze se k tluste lajne moc nedostanu,
poveril jsem kamarada, aby mi stahnul instalaci a vypalil na DVD. Prekopiroval
jsem si ji na disk do adresare /suse, jenze se mi instalace nedari, skoncim na
 hlasce "Nemohu nalezt obraz. Proverte, zda je adresar spravny!". Az potom
jsem si vsiml, ze jsem mu omylem poslal jiny link, u nejz je poznamka
"Almost complete". Je mozne, ze tohle je pricinou, ze instalace neni mozna?
Konkretne jde o http://ftp.iut-bm.univ-fcomte.fr/pub/Suse/suse/i386/

Jinak uz nevim, pevny disk je pripojen, v /mounts/extras/suse vidim cely obsah...

Diky za pripadne ohlasy

Jozka
-----
Připojte se přes RazDva a vyberte si jednu z nových cen v Bonus Clubu. Více na http://club.razdva.cz.