Nefunkční SSH pod 2.6.9 jádrem

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Úterý Říjen 26 21:36:14 CEST 2004

Dobrý den (večer), dnes mi z ničeho nic přestalo jít ssh. Píše to tuhle
hlášku:

root na mercury:/mnt/cdrom/slackware/n# ssh mercury
ssh_askpass: exec(/usr/libexec/ssh-askpass): No such file or directory
Permission denied, please try again.
ssh_askpass: exec(/usr/libexec/ssh-askpass): No such file or directory
Permission denied, please try again.
ssh_askpass: exec(/usr/libexec/ssh-askpass): No such file or directory
Permission denied (publickey,password,keyboard-interactive).

Opravdu nevím čím by to mohlo být. Jediné co jsem do systému přidával je
linux-2.6.9vanilla, KDE-3.3.1 a X.org R6.8.1. Mám slackware 10.0.
openssh-3.8.1p1.
Podezření mám nový kernel. Děkuji za každou radu.

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz