nvidia ovladace nenajde source jadra

Magon magon na dobaledova.net
Středa Říjen 27 21:29:56 CEST 2004

kroko na centrum.cz wrote:

>Dobry vecer,
>
>   rozbalil sem kernel 2.6.9 a zkompiloval, po restartu sem spustil instalaci nVidia drivers, ty se me nejdriv zeptali na odstraneni jiz nainstalovanych ovladacu (instalovane na puvodni jadro) a pak mi instalator zkompiloval modul a pri naslednem pokusu o zavedeni napsal ze nelze zavest modul protoze nemuze najit zdrojaky jadra, abych pouzil prepinac --kernel-source-patch coz sem nasledne udelal a se stejnym vysledkem.
>
>Prosim mohl by mi nekdo rici kde je chyba, popr. jak tam ty ovladace nvidia nacpat jinak ?

Tak dospel jste ke stejnemu problemu jako ja. Zkousel jsem mu dat
vsechny prepinace okolo cest, ale neuspecne. Problem je v te binarce,
nepodporuje toto jadro, a pravdepodobne do vydani neve binarky to
nepujde. Xka se daji rozjet pres ovladac nv ktery maji v sobe(alespon u
me mely). Ale bohuzel s timto ovladacem jsem zpozoroval mirne zpomaleni
grafiky 2D (3D jsem jeste nezkousel).