nvidia ovladace nenajde source jadra

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Říjen 27 21:37:24 CEST 2004

On Wed, 27 Oct 2004, Magon wrote:

> Tak dospel jste ke stejnemu problemu jako ja. Zkousel jsem mu dat
> vsechny prepinace okolo cest, ale neuspecne. Problem je v te binarce,
> nepodporuje toto jadro, a pravdepodobne do vydani neve binarky to
> nepujde.

S patchem, ktery se kdesi vali, to v pohode s 2.6.9 funguje (viz muj
minuly prispevek). To se tyka kerneloveho modulu, pro ktery existuje
zdrojak. Binarniho modulu pro XFree/X.org se problem netyka.

> Xka se daji rozjet pres ovladac nv ktery maji v sobe (alespon u me
> mely). Ale bohuzel s timto ovladacem jsem zpozoroval mirne zpomaleni
> grafiky 2D (3D jsem jeste nezkousel).

3D prave nv vubec nepodporuje. Duvodem jsou nezverejnene specifikace.
Prave proto, ze je Nvidia nechce poskytnout, vyviji ten svuj ovladac v
binarni podobe. No, porad lepsi, nez dratem do oka, v posledni dobe uz
jsou ty drivery celkem pouzitelne.

-- Honza Houstek