Textovy editor

Magon magon na dobaledova.net
Čtvrtek Říjen 28 13:33:26 CEST 2004

Zdravim,
    mam problem s vyberem textoveho editoru. Donedavna jsem pouzival
Windows a tam je to vcelku jasny(MS Office), ted se znazim okna plne
nahradit linuxem k mym ucelum, cos se mi skvele dari.
    Nastal mi akorat problem s psanim textu, plain text je jasny(pro me
vim, nekdo emas) horsi to je s formatovanym textem.
Sazet v TeXu jsem se jeste nenaucil, a myslim ze tim zacinat neni
idealni. Takze bych potreboval poradit nejaky program ve kterem by se
daly psat dokumenty s formatovanym textem, a pak by se daly portovat do
ps neb pdf.
OpenOffice sem sice zkousel, neni to spatne, ale myslim ze by se mohlo
naskytnout lepsi reseni.
       Dekuji za vas cas

Martin "Magon" Kupec