mars NWE, IPX and linux ..

Frank Tomes frank na juristic.cz
Sobota Říjen 30 21:03:28 CEST 2004

Dobrý den,
před lety jsem mars testoval, taky jsem si s tím tenkrát vyhrál. IPX jsem
nahazoval:
modprobe ipx
ipx_interface add -p eth0 802.3 0BA23456
(což se dá ošetřit i ve skriptech nahazujích síťové rozhraní).

Jak psali kolegové v předchozích mailech, podstatné je mít nastaven
stejný typ frame a stejné číslo sítě, jinak se počítače (stanice se
serverem) navzájem neuvidí či se budete potýkat s jinými problémy.

Pokud mohu přidat praktickou zkušenost, oproti serveru s novellem 3.12 byl
mars několikrát pomalejší (pro 10 pc s win95 a klientem od novellu). Dá se
to použít jako nouzovka, ne pro seriózní práci - toť můj názor.

s pozdravem,

frank

ps docela se divím, že se mars ještě v nějakých distribucích vůbec
objevuje, co jsem tak sledoval, většinou z nich postupem času mizel ...