Jakou 100Mb Wifi ?

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Pátek Říjen 29 09:02:28 CEST 2004

Jaroslav Mikulík pise:
> [...]

  Na tech ppMbit zapomen, to nemuze jet ani na stole. Viz Czfree.net
  sekce forum a i jina fora (i moje zkusenost)

> Pokud to nemusí být karta, ale zařízení s ethernetovým portem, mohu
> vřele doporučit: D-Link DWL-2100AP umí fungovat jako AP, klient,
> point2point bridge, point2multipoint bridge, AP repeater...

  No ja od Dlinku spise zrazuji, na pateri pri velke zatezi nevydrzel
  zadny dele jak 14 dni, v reklamaci jich mame dost vsetne tohodle
  108 MBitovyho :(. Jasna volba pro HW AP je Linux inside !!!!.
  A proc? protoze vyrobci jsou cunata, neumi to a navic tam nacpou
  spoustu balastu k nicemu, coz snizuje stabilitu ale zakladni veci na
  routovani a shapnig tam pak chybi. Je-li tam Linux tak diky GPL
  musim dostat zdrojaky (jako zakaznik) a pak si mohu firmware upravit
  k obrzu svemu (nebo cekat az to udela nekdo zkusenejsi)
  Pro HW AP doporucuji HW na chipech Broadcom (Linksys, Asus),
  pripadne chipu Realtec (Ovislink).

  Dalsi moznosti pro pokusy je pouziti karet zalozenych na chipu
  Atheros 5212, kde bych sel do pasma 5.7-5.8 GHz, a kde by mozna
  mohla byt propustnost vyssi.
  Tento vikend budeme testovat venkovni nasazeni na paternim spoji
  na nasi siti, tak se pak urcite pochlubim na CZFree.Net foru.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec