Terminal Linuxu pro DOS

Martin Pokorny konf na cronax.com
Sobota Říjen 30 09:40:19 CEST 2004

>Pokud je to jak jste psal 60 strojů, zkuste spíš nějaký boot po síti. Hrál
>jsem si s LTSP. Pokud vám stačí textový přístup nakonfigurujete si to bez
>grafiky. Ale takové rychlé stroje (pentium 200) už budou fungovat skvěle
>i s Xy. Záleží na paměti, na grafice a na síti.

To by bylo zbytecne slozite... Jde o prechod na jiny IS, servery v
zahranici a vsechny stanice na nich pojedou jako textove terminaly. Mame
na to sibenicni termin, takze boot po siti nee (jde o 6 pobocek po cele
republice, takze by se netboot musel resit min. 6x). To uz jsem spis
uvazoval o bootovatelnych CD.... Ale ten SSHDos se zda vyhovujici. Vezme
si sice jeden radek (mozna pujde vypnout, nemel jsem na to moc casu si s
tim hrat) a kodovani latin2 snad zvladne taky... a vic po nem nechci
:-)) Mel jsem par terminalu, ale ty spatne prenasely nektere klavesy,
SSHDos je, zda se, bez problemu.

Martin