Terminal Linuxu pro DOS

Zdenek Burda zdenda na zdenda.com
Sobota Říjen 30 12:52:43 CEST 2004

On 29/10/04 17:14 +0200 or thereabouts, Petr Vileta wrote:
> Mno, nevim jake jsou vase predstavy o rychlosti, ale
> Pentium 200MHz, 64MB RAM, HDD 5400rpm
> - start Win98 - 35 sekund
> - start RH7.3 v graf. rezimu -45 sekund (bez Apache a MySQL)
> - start RH9 v graf. rezimu - 115 sekund (bez Apache a MySQL)
> - start RH9 v textovem rezimu - 30 sekund. (s Apache a MySQL)
> Takze nakonec sel ten pocitac na hrani 3letym harantum, protoze pro rozumnou
> praci to bylo nepouzitelne pomale. Napriklad MS-Word97 startoval 2 minuty a
> ekvivalent z OpenOffice dokonce 4 minuty.

prave proto je super LTSP :-)

Xterminal - p133MHz s PCI gradikou NVidia TNT2 a 32MiB RAM jsem koukal na film,
OO.org starovaly behem par vterin a vlastne skoro neslo poznat, ze clovek
nesedi u "opravdoveho" pocitace
(server - AXP1500+, 512MiB RAM)

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky