ATI Radeon 9200SE a tvout

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Neděle Říjen 31 11:19:46 CET 2004

Jan Povolny píše v Ne 31. 10. 2004 v 10:53 +0100:

> *** jasne, mockrat :-), no zkusim jeste projet vsechny ty nabizene normy,
> zatim se mi nechytl jen PAL-SCART a NTSC je viditelne, ale pulsuje, ostatni
> PALy se mi jevi naprosto shodne...
>
> JP

Co ted koukám po netu, tak se vyskytují v nastaveních PAL-D, PAL-G, PAL-
B. Co v logu X? Píse tam neco o tom, ze tu normu pouzívá? RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116