ATI Radeon 9200SE a tvout

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Neděle Říjen 31 12:12:58 CET 2004

Dne ne 31. října 2004 08:25 Jan Povolny napsal(a):

> *** odpovim si zatim sam...uspesne jsem prelozil fglrx modul pro jadro 2.6,
> nahral modul do jadra a nastavil XF86Config-4 pomoci fglrxconfig.
> Akcelerace funguje bezvadne, mplayer hraje pres gl2 taky skvele, vse je
> videt dobre a "nekmitave" na televizi. Zustava tak jediny problem.
> Cernobily obraz. Pouzivam nejnovejsi fglrx a XFree 4.3.0.1 z Mandrake 10.
> Kabel je klasicka prodluzka S-Video <->S-Video zastrcena v televizi do
> SCART redukce (S-Video+ tri cinche).

A ta redukce je právě ten problém. Po S-Video běhají dva signály: jasová
složka + synchronizace (tedy kompletní kompozitní černobílý signál) a druhý
signál je barvonosná složka.  Ta redukce akorát připojí tu první složku na
kompozitní vstup SCART, na kterém žádný s-video vstup není.
Jak z toho ven:
1) pochopitelně použít s-video vstup, pokud na TV je
2) přepnout grafickou kartu do režimu "composite over s-video" nebo tak nějak.
Pak se na tom pinu objeví normální barevný kompozitní signál (pochopitelně
ale už nejde o S-video propojení).
3) použít kompozitní výstup na kartě, pokud ho má
4) použít speciální interface s-video->composite (tohle je jenom tak pro
doplnění, aby nikoho nezmátlo, že to taky existuje)

Ctirad