ATI Radeon 9200SE a tvout

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Neděle Říjen 31 11:25:06 CET 2004

Ctirad Fertr píše v Ne 31. 10. 2004 v 12:12 +0100:
> A ta redukce je právě ten problém. Po S-Video běhají dva signály: jasová
> složka + synchronizace (tedy kompletní kompozitní černobílý signál) a druhý
> signál je barvonosná složka.  Ta redukce akorát připojí tu první složku na
> kompozitní vstup SCART, na kterém žádný s-video vstup není.
> Jak z toho ven:
> 1) pochopitelně použít s-video vstup, pokud na TV je
> 2) přepnout grafickou kartu do režimu "composite over s-video" nebo tak nějak.
> Pak se na tom pinu objeví normální barevný kompozitní signál (pochopitelně
> ale už nejde o S-video propojení).
> [...]

Zdravím, nechci se prít, protoze tomuhle vázne nehodím nicméne já mám v
configu toto

Option      "TVOutFormat" "SVIDEO"

a pripojené stejne jako kolega tedy S-Video <->S-Video zastrcena v
televizi do SCART redukce a funguje to jak má. RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116