ATI Radeon 9200SE a tvout

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Neděle Říjen 31 13:38:35 CET 2004

Ctirad Fertr wrote:
> A ta redukce je právě ten problém. Po S-Video běhají dva signály: jasová
> složka + synchronizace (tedy kompletní kompozitní černobílý signál) a
> druhý
> signál je barvonosná složka.  Ta redukce akorát připojí tu první složku na
> kompozitní vstup SCART, na kterém žádný s-video vstup není.

***ano, toto jsem tusil/precetl si, bohuzel jsem doufal v nejake jednoduche
reseni, jako ze GK posle ten signal na S-VIDEO jinak pri nejakem nastaveni
driveru.

> Jak z toho ven:
> 1) pochopitelně použít s-video vstup, pokud na TV je

***bohuzel, TV ma pouze SCART a klasicky antenni vstup

> 2) přepnout grafickou kartu do režimu "composite over s-video" nebo tak
> nějak. Pak se na tom pinu objeví normální barevný kompozitní signál
> (pochopitelně ale už nejde o S-video propojení).

***Tak tohle netusim, jak udelat, ja nemam TV kartu, jde mi o to zobrazit na
televizi totez, co vidim na monitoru (pousteni mpegu na TV a podobne),
vubec netusim, kde bych podobnou volbu mohl nastavit, ale podivam se po ni.

> 3) použít kompozitní výstup na kartě, pokud ho má

*** to nema, pouze S-VIDEO a VGA

> 4) použít speciální interface s-video->composite (tohle je jenom tak pro
> doplnění, aby nikoho nezmátlo, že to taky existuje)

*** to by samozrejme take bylo reseni a sletovat podobnou vec (odkaz v tomto
threadu) by nebyl problem, ale vy sam od toho ze zrejmych duvodu
odrazujete.

Diky za takto podrobny result, podivam se po moznostech nastavein composite
over s-video a pak kdyztak skoncim u toho bastlu...

JP