ATI Radeon 9200SE a tvout

Jan Povolny povolny na utrv.ujep.cz
Neděle Říjen 31 13:42:11 CET 2004

> Sorry, ale teď si připadám trošku jako blbec, když jsem Vám před chvílí
> jasně vysvětlil proč to nefunguje a Vy to naprosto ignorujete. To co
> potřebujete je naopak ten režim SVIDEO VYPNOUT, respektive přepnout na
> composite.
>
> Ctirad

*** to nereste, odpovida vas tu vice a ja jsem proste odpovedel drive, nez
jsem precetl v jine vetvi vas jiny prispevek, navic to, na co reagujete vy,
bylo patrne urceno panu Trnkovi, me knode prispevky vetvi...

Samozrejme jsem jiz drive pochopil, co se mi snazite rict, ale fglrx by mohl
mit v sobe option, ktera by udelal neco, cemu jste tusim rikal composite
over video, a to presne mohl vyresit prispevek pana Trnky, na ktery jsem
prave reagoval vyse. A uz je to zamotane az az.

Presto diky.

JP