ATI Radeon 9200SE a tvout

Filip Flajšar linux na ssos.cz
Neděle Říjen 31 14:26:31 CET 2004

Nechci vypadat jako pedant, ale co když hledate chybu tam kde není?
Mam televizi, kde když prepni na vstup, tak si ještě vybírám kanal (na
ovladaci 4 barevne tlačítka), když dam napr zlute, objevi se mi to to co mi
leze z kompu ale černobíle, a když to zmacknu ještě jednou, jede to barevne
(na televizi se mi zobrazi av 3, po druhem stisku av 35 - to je uz barevne)

Nevim jakou mate televizi, ale mi toto dela i domaci kino, takze je docela
mozne, ze to muze byt tim. Zkuste, uvidite.

-- Filip Flajšar

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Verze: 6.0.779 / Virová báze: 526 - datum vydání: 19.10.2004