ATI Radeon 9200SE a tvout

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Neděle Říjen 31 15:03:26 CET 2004

Dne ne 31. října 2004 14:26 Filip Flajšar napsal(a):
> Nechci vypadat jako pedant, ale co když hledate chybu tam kde není?

Ale my nehledáme chybu ;) My víme, že je to tím, že z počítače leze s-video
signál, ale TV z toho použije pouze jasovou složku.

> Mam televizi, kde když prepni na vstup, tak si ještě vybírám kanal (na
> ovladaci 4 barevne tlačítka), když dam napr zlute, objevi se mi to to co mi
> leze z kompu ale černobíle, a když to zmacknu ještě jednou, jede to barevne
> (na televizi se mi zobrazi av 3, po druhem stisku av 35 - to je uz barevne)

Předpokládám, že máte to propojení buď plnohodnotným s-video signálem nebo
RGB. U obojího se táhne synchornizační směs (a zároveň jasová složka,
překvapivě i u RGB) přes stejný pin, jak kompozitní video. Takže například
pokud přepnete TV na vstup AV1, kde "poslouchá" na kompozitním vstupu (tuším
pin 20 na SCARTu) a připojen je RGB zdroj, tak TV "uslyší" jenom černobílej
signál. Když přepnete na AV2, tak už posplouchá i ty RGB signály a z pinu 20
si bere jenom synchronizaci.

Ctirad