XFree na serveru Debian

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Září 1 08:40:33 CEST 2004

Dne středa 01 září 2004 08:11 jste napsal(a):

> Nikoliv bez X, ale bez Xserveru na tom serveru. Napadaji me minimalne 2
> moznosti:
>
> * nainstaluju ho primo na serveru s tim, ze Xova okenka si presmeruju na
> nejaky desktop s Xserverem
>
> * nainstaluju na na nejakem stroji s Xserverem a pak ho na urovni souboru
> zkopiruju na ten cilovy server
>
> -- Honza Houstek

Takze se asi shodneme v tom, ze tady doslo k mensimu zmateni jazyku:
spravne bychom meli psat, ze neni nutno mit BEZICI X server.
Prislusne knihovny je pochopitelne nutno mit nainstalovany.
OK?

Karel

PS: Druhou moznost bych zrovna nebral, pri instalaci probiha i nejake to
linkovani a podobne zhuverilosti.