XFree na serveru Debian

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Září 1 10:47:37 CEST 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 08:40:33AM +0200, Karel Salavec wrote:

> Takze se asi shodneme v tom, ze tady doslo k mensimu zmateni jazyku:
> spravne bychom meli psat, ze neni nutno mit BEZICI X server.
> Prislusne knihovny je pochopitelne nutno mit nainstalovany.

Mezi klientskými knihovnami a instalací X serveru je velmi podstatný
rozdíl. Asi takový, jako kdybyste tvrdil, že abyste si mohl prohlížet
webové stránky, musíte si na svůj počítač nainstalovat Apache (nebo jiný
webový server). V tomto případě se jedná navíc i o nezanedbatelný rozdíl
v tom, kolik místa zabere X server na disku a v paměti.

							  Michal Kubeček