XFree na serveru Debian

Martin Tkadlcik tkadlcik na seznam.cz
Středa Září 1 09:21:00 CEST 2004

David Rohleder napsal(a):

> Jadro distribucni nebo vlastni? Stejne problemy to dela pokud clovek
> nezapne v jadre podporu nektereho sitoveho protokolu, treba TCP/IP
> nebo sockety. Pak jeste podle ifconfig zjistit, jestli ma stroj
> alespon nejakou adresu.

Jadro je vlastní. ifconfig se chová standardne, stroj má nastavenu
statickou IP a dělá DHCP pro další stroje. Možné to je, protože mě ještě
příliš často obtravuje hláškama PAM. Nemůže být tady problém?

Než jsem si zrušil volšovýma rukama fungující instalaci, také jsem na
něm měl  kompilovane jádro. Takže, to nefunkčností HW nebude. Spíš mám
někde něco blbě nastavené.

Martin