start SMB před CUPS

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Září 1 10:53:01 CEST 2004

On Wed, Sep 01, 2004 at 09:23:39AM +0200, Zdenek Pizl wrote:

> ano, staci kdyz S90cups prejmenujete na S80cups.

> cups bude startovat drive :)

Vhodnější by ale bylo udělat to tam, odkud se čísla těch linků berou.
Jinak riskujete, že vám to dříve či později nějaká systémová utilita
(insserv, chkconfig) změní zpátky). Tyto informace jsou obvykle uvnitř
příslušného startovacího skriptu, ale v každé distribuci je jejich
formát trochu jiný.

							  Michal Kubeček