XFree na serveru Debian

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Září 1 10:33:37 CEST 2004

	No tak to pozor... je sice pravda, že na aktuální spuštění
něčeho nepotřebujete běžící Xserver, ale pouze podporu X protokolu,
ovšem v případě, že ten monitoring má mít nějaký smysl, tak
nepotřebujete jen v nějakém okamžiku spouštět, ale BEŽET a dívat se
třeba i do historie... ostatně od toho je monitoring, protože je to
kontinuální činnost.

	Tak a můžete mi říci, jak to zabezpečíte čistě prostředky X
protokolu a Xserver coby zobrazovací device bude na klientském počítači,
který se obvykle vypíná... (aspoň já když odcházím domů, tak své
pracoviště opouštím v náležitém stavu)