XFree na serveru Debian

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Září 1 13:17:22 CEST 2004

V St, 01. 09. 2004 v 12:58, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek píše:
> půjde - to ale znamená, že Vám někdo musí dělat cvičenou opici

to mi tam delaji vsichni :)

> 	Černá obrazovka byla (alespoň z reálného provozu) spíše z
> důvodu, že konzola byla via opět DPMS "uspána" a nešlo ji vzbudit...

uspavani jsem se hned po prvnim vytuhu pokusil vypnout, mozna jsem vsak
netrefil vsechny moznosti. Ono se to stava jednou, maximalne dvakrat
(viz doc. Chocholoušek) za rok, takze se to tezko ladi.

Nicmene svuj predchozi prispevek jsem psal hlavne proto, abych prispel k
nazoru, ze na obrazovce bezici online monitoring ('top' na konzoli je
vlastne prakticky totez co xload, mozna jeste lepsi, a dokonce bez
Xserveru) nemusi byt ta prava spasa, pokud napr. obrazovka zcerna, nebo
se obraz rozsype (u X11 vytuhu neni neobvykle) atp.

Jeste jinak to reknu: doma mi tuhne pracovni stroj jednou za par dni, a
jsem si 105% jisty, ze to zpusobuje X11... Proto bych na server Xserver
radeji neinstaloval, at zbytecne nevyvolavam problemy s AGP ci jine
demony.

Petr