XFree na serveru Debian

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Září 1 12:58:57 CEST 2004

	Vaši situaci si vybavuji, jednoznačná odpověď není, nicméně
pokud tam bude Xserver a sada triviálních diagnostik a nebude via DPMS
apod. vypínat monitor nebo aktivovat screensaver, tak něco zjistit možná
půjde - to ale znamená, že Vám někdo musí dělat cvičenou opici - pokud
není problém s síťovém subsystému, zkuste si to posílat do ČR....

> I kdyz ted si vybavuju, ze pri kazdem tom vytuhu byla obrazovka cerna
> jako noc - co kdyz to zcerna i v tom grafickem rezimu? To bych pak ten
> online monitoring taky nevidel...

	Černá obrazovka byla (alespoň z reálného provozu) spíše z
důvodu, že konzola byla via opět DPMS "uspána" a nešlo ji vzbudit... To
máte podobné jako kdyby se Vám rozpadla síť - také na tom svém grafickém
terminálu, protože na serveru máte jen podporu X protokolu (Xlib) nic
neuvidíte, ačkoli byste měl...