XFree na serveru Debian

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Září 1 13:41:56 CEST 2004

Michal Kubecek wrote:

> Mezi klientskými knihovnami a instalací X serveru je velmi podstatný
> rozdíl. Asi takový, jako kdybyste tvrdil, že abyste si mohl prohlížet
> webové stránky, musíte si na svůj počítač nainstalovat Apache (nebo jiný
> webový server). V tomto případě se jedná navíc i o nezanedbatelný rozdíl
> v tom, kolik místa zabere X server na disku a v paměti.
>
>                                                           Michal Kubeček

	Jen pro nas mene zdatne a pro _upresneni_ (mne osobne TO vzdycky dela
problemy, nez si TO uvedomim). Na pocitadle, na ktere se pripojujete,
tak tam bezi Xklient. Na pocitadle ze ktereho se pripojujete, tak tam
bezi Xserver. Proste je to presne naopak nez u vsech ostatnich veci. A z
toho asi prameni nejvetsi mnozstvi omylu. Server je klient a stanice je
server :-).

	Ales